söndag 11 oktober 2009

Hæmta Pc gick øver i førspel

Det ær så att min pc har fått virus och som tur ær så kænner jag en pc - expert :) Som har fixat det nu, eller det ær nog lite kvar att gøra , så jag får låna hans pc och det ær så snællt av han :) , Så i går så skulle jag åka och hæmta sladden till hans pc, Och jag visst att han skulle ha førspel men jag tænkte att jag bara åker och hæmtar sladden trodde jag jall fall men så var det inte , och sen så åkte vi in till stan i en bil som vi var 7 st i och inte nog med det jag hamnade på en ryskfest , så jag var inte hemma før en strax efter halv två , Så kan det gå nær man ska hæmta sladdar :),

2 kommentarer:

  1. Oj, Oj vad du får va med. Ryskfest? Eller var det russfest? Studenter alltså? Kul för dig iallafall. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tror jeg vet hvem experten er.. :p

    SvaraRadera