tisdag 14 juni 2011

För det är tuffa tider.....


Ja herrgud jag fattar inte hur jag har orkat överlevt denna hösten som var hösten som börja så bra, Jag börja på körskolan i Sunne och sen rulla allt bara på ... I en enda fart det skulle tydligen räcka med en dag efter jag kom hem från badhuset går in genom våran röda dör där hemma ser att mamma har kommit hem . Pappa öppnar munnen och jag kan se på hans läppar att det har hänt nått , Jag hinner inte alls tänka , och till slut så säger att VI SKA SKILJAS .... Allt blir svart ordet i mitt huvud står tydligt K A T A S T R O F F , Jag kände hur tung jag blev hela kroppen , vem , vem , vem , jag ska jag ringa nu?????? . Allt hände jättesnabbt som i en film på 90 min kändes som . Så känns det lit idag som att jag skulle ha varit med i en film , men det har jag inte utan detta är på riktigt .. Men nu är det Sommar och allt är bra med mig :) .

ÄLSKAR MIN Mamma och Pappa ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar